Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Απάντηση στη κ.Π. Χριστοδουλίδου

email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
Επειδή η παραπληροφόρηση και η σκοπιμότητα...έχει και τα όρια της, είμαι υποχρεωμένος για την αποκατάσταση και μόνο της αλήθειας, αναφορικά με την λειτουργία της "Λέσχης Λιμενικού Σώματος" , να σας γνωρίσω τα ακόλουθα : Μέλη της Λέσχης Λ.Σ., γίνονται μόνο, όσοι επιθυμούν , μετά από υποβολή σχετικής αίτησης.

Αναμένω αποκατάσταση για τα προσβλητικά και γεμάτα υπονοούμενα σχόλια σας...
Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει...
Ν. Νικολιάς.

===========================  

Στα δικαστήρια ετοιμάζονται να στείλουν την Ενωση Αποστράτων Λιμενικού Σώματος , αρκετοί συνταξιούχοι λιμενικοί, γιατί αυθαίρετα, μέσω Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού, τους κρατά απο τα επικουρικά 15 ευρώ, τον χρόνο !!!ΤΕΤΆΡΤΗ, 8 ΙΟΥΝΊΟΥ 2011

Σε έναν σύλλογο-ένωση γίνεσαι μέλος , αν το επιθυμείς, μετά από αίτηση.
Δεν είσαι μέλος, θες δεν θες, επειδή έτσι γουστάρει το προεδρείο ...
Μιλάμε για εσάς κ. Πελοπίδα Αγγελόπουλε και την Ένωσή σας.
Έχουμε καταγγελίες από συνταξιούχους λιμενικούς, πως στείλατε κατάσταση με ονόματα, στο ΜΤΝ κι αυτό κρατά αυθαίρετα, φυσικά από το επικουρικό τους , 15 ευρώ, ετησίως....
Τους ρωτήσατε;;;
Έκαναν αίτηση;;;
Είναι μέλη σας ;;;
Όχι φυσικά.
Παρανομείτε με τρόπο ανήκουστο και μη ηθικό.

Που βρήκατε τα ονόματα;;;
Τα παίρνετε από την διοίκηση και με το έτσι θέλω, κρατάτε 15 ευρώ.
Υπολογίστε, φίλοι μας, 3.000 συνταξιούχους και βγαίνουν τα τραπεζώματα και οι βραβεύσεις στον αρχηγό, σε περίοδο οικονομικής κρίσης και ανέχειας, κάτι ταξιδάκια, όπως καταγγέλλουν πολλοί απόστρατοι του Λ.Σ και διάφορα άλλα έξοδα.
ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΈΧΕΤΕ ΜΈΛΗ ΣΑΣ, ΌΛΟΥΣ;;;
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΑΥΤΟ, κύριοι.
Αρκετοί δεν το επιθυμούν.
Και θα σας οδηγήσουν στα δικαστήρια, , όχι για το ποσό.
Αν και αυτά τα 15 ευρώ, τέτοιες εποχές, είναι ποσό.
Και στο κάτω-κάτω της γραφής, δεν θέλουν αρκετοί, θα τονίσω, ξανά,
ούτε, απέξω την Ένωσή σας να περάσουν ...
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ....
ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΊΤΕ , ΚΎΡΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ...
Θα επανέλθουμε...

Πόπη Χρ.

47 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τολμήσατε και αντιμιλήσατε στην κα Πόπη !!!!!!!!!!!!!!!!!
Την βάψατε τώρα .
Έτσι τα βάζουν με το "Ιερατείο" ;

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Εσείς πόσο σίγουροι είστε ότι δεν ισχύει η ανάρτηση του Πειρατικού κι ότι δεν υπάρχουν περιπτώσεις Συναδέλφων που τους γίνεται κράτηση χωρίς να το επιθυμούν???

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ


KΑΛΗΣΠΈΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΛΣ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΤΡΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΝΩΣΗ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΤΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ,
ΚΑΘΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΑΑΛΣ, ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ

Νίκος Δενιόζος

Exantas είπε...

Τρικυμία εν κρανίω, ασχετοσύνη ή κιτρινισμός?

ΜΘΧ

Ανώνυμος είπε...

Κε Δενιόζο , ήσουν ωραίος, τι σε έπιασε τώρα με τις αναρτήσεις και τα email;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ήτανε και είναι ωραίος. Δεν κατάλαβα από την στιγμή που δεν γουστάρει να είναι μέλος της ΕΑΑΛΣ δεν έχει το δικαίωμα να ζητήσει να μην παρακρατείτε συνδρομή;;; ή σε ενοχλεί ότι αυτό το γεγονός το έγραψαν οι ΠΕΙΡΑΤΙΚΟΙ;

Ανώνυμος είπε...

του άλλου του απόστρατου του θίξανε την λέσχη........bilderberg.!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ παιδιά μην σας ενοχλεί που το έγραψε η κα Πόπη . Εξάλλου τώρα θα έχει μπόλικο ελεύθερο χρόνο .....

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ο Δενιόζος ζει στον αληθινο κοσμο και αποτι φαινεται η λεξεις καθωσπρεπισμος, κομπλεξισμος, γαλαζοαιματος , υποκρισια ειναι αγνωστες στο λεξικό του!!! Μπραβο του που τους ξεμπροστιαζει... δηλαδη θα επρεπε να φερθει συντεχνιακα οπως κανουν καποιοι αλλοι;
Αν συμπεριφερονται σαν γυφτοι οι αποστρατοι καλα να παθουνε...

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Ειλικρινά δεν μπορώ να σας καταλάβω κάποιους εδώ μέσα.
Σας πείραξε ότι βγήκε ο Δενιόζος και επιβεβαιώσε την ανάρτηση του Πειρατικού και βγαίνετε και τον καταδικάζετε και δεν σας πειράζει ότι συνεχίζουν οι κρατήσεις αυτές χωρίς την θέληση του.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πώ...

Όσο για σένα @ 7:31:00 μμ είσαι πραγματικά αχαρακτήριστος...
Είναι δυνατόν να χαίρεσαι με την απώλεια εργασίας του συνανθρώπου σου???
Επειδή τυγχάνει να έχω συγγενείς και φίλους άνεργους σου λέω ότι το να χαίρεσαι για την ανεργία του συνανθρώπου σου είναι ότι πιο απάνθρωπο ειδικά τους ΄δυσκολους καιρούς που ζούμε...
Πραγματικά λυπάμαι για λογαριασμό σου...

Ανώνυμος είπε...

Προς κους ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ και 7:31.
Κύριοι Ακτοφύλακες για πρώτη φορά θα συμφωνήσω μαζί σας (μπρρρρ ανατριχίλες ) μιας και δεν είναι σωστό να χάνει ο οποίοσδήποτε την εργασία του για οποιονδήποτε λόγο. Μην ξεχνάτε όμως ότι όταν κάποιος συκοφαντεί , "δικάζει" με κακία , μιλάει απαξιωτικά για συναδέλφους και πρώτος ανοίγει κουβέντα για εφάπαξ παχυλά και λοιπές μπούρδες που είμαι σίγουρος ότι θυμάστε όλοι εε!!! μάλλον τότε δεν υπάρχει έλεος και λογικό είναι .
Λυπάμαι για την συνάδελφό σας κύριοι Ακτοφύλακες αλλά τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωή !!! Ακροδεξιό Φάντασμα ...

Ανώνυμος είπε...

Ρε που ήσουν τόσο καιρό χαιρέκακο φαντασματάκι;;; καιρό είχαμε να γελάσουμε με τις μπούρδες σου.....αντε βάλε τώρα την κασέτα.

NIKOS DENIOZOS είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ Μ' ΕΠΙΑΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ MAILS ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΡΙΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ Σ' ΕΝΑ CLUB ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ Λ.Σ. ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΙΟΖΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αυτός είναι ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝΙΟΖΟΣ φίλοι μου ένας αξιωματικός που πάει κόντρα στο κατεστημένο και μπράβο του. Σ' ένα πράγμα διαφωνώ μαζί του, που τα βρόντηξε και έφυγε εμείς τον θέλαμε δίπλα μας να δίνει τις μάχες απο μέσα, αλλά αυτός κάτι ξέρει περισσότερο. Να είσαι πάντα καλά ΝΙΚΟ ΔΕΝΙΟΖΟ και οτι κάνεις στη ζωή σου να έχεις επιτυχίες. Δεν είχαμε ποτέ ιδιαίτερες σχέσεις αλλά σε εκτιμούσα σαν αξιωματικό και άνθρωπο. ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΞ/ΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΛΣ-ΕΛ.ΑΚ....... αλλά δεν υπάρχουν.

Ανώνυμος είπε...

Προς κ. Δενιόζο
Αναφέρετε στο σχόλιό σας ότι επιθυμείτε ένα Λιμενικό Σώμα - Ακτοφυλακή (προφανώς) με ισχυρό επιχειρησιακό βραχίονα που θα λειτουργεί μόνο ώς μέσο αστυνόμευσης και επιχειρήσεων ενώ χαρακτηρίσατε τους υπόλοιπους Αξκους ώς κλάμπ.
Εσείς τι άποψη είχατε όταν λίγο πριν την Ολυμπιάδα το Σώμα γέμισε με γυναίκες ; Εγκρίνατε αυτή την αλλαγή "ρότας" που πήρε το σώμα ; Κάνατε κάποια αναφορά να προβλέψετε το πρόβλημα ; Ποιό πρόβλημα ; ότι επιχειρησιακά ακρωτηριαστήκαμε , ότι έφτασαν στο σημείο να κάνουν βάρδιες οι γυναίκες και να βάζετε εσείς οι "επιχειρησιακοί" και άντρες διπλοβάρδιες για να μην πάθουν τίποτε . Και φυσικά , αφού γέμισε το Σώμα γυναίκες , στην συνέχεια "άδειασε" απο εγκυμοσύνες και άδειες μητρότητας που φυσικά πρέπει να γίνουν μιας και κάποιος πρέπει να κάνει παιδιά στην Ελλάδα αλλά εσείς που ήσασταν τότε όταν γινόταν το Σώμα Hondos Center ; Απάντηση : Πουθενά γιατί κοιτάγατε την καριέρα σας και καλά κάνατε αλλά όχι και να εμφανίζεστε σαν τιμητής . Υπάρχουν και άνθρωποι στο Λιμενικό που ξέρουν , έτσι δεν είναι ;
Τώρα η Φρόντεξ κυριαρχεί τακτικά στο Αιγαίο και εσείς απλώς γίνεστε "αρεστός" στους πιτσιρικάδες και τους δημοσιογράφους για τους δικούς σας λόγους .
Ακροδεξιό Φάντασμα .

Ανώνυμος είπε...

Είκοσι ένα άνθρωποι υπέγραψαν ψήφισμα για την απόλυση δημοσιογράφου. Οι μισοί από αυτούς είναι συνταξιούχοι, άνεργοι ή ανενεργοί. Να συμπληρώσω ότι οι διαπιστευμένοι ναυτιλιακοί συντάκτες είναι εκατό (100)...

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ κ.ΔΕΝΙΟΖΟ. Η ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ... ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΡΑΦΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΞΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ κ.ΔΕΝΙΟΖΟ; ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΜΑΙ...

NIKOS DENIOZOS είπε...

AGAPHTO ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑΚΙ ΟΥΤΕ ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΔΟΞΩ ΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΘΕΣΜΟΥΣ.
ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ. ΜΗΠΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ; ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Μ' ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ "ΙΔΙΩΤΗΣ". ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΝ ΠΡΟΣΕΧΑ ΤΗ ΚΑΡΡΙΕΡΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΡΑ ΤΑ ΑΡΧΗΓΙΛΙΚΙΑ ΤΑ ΥΠΑΡΧΗΓΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ "ΚΑΘΩΠΡΕΠΕΙΣΜΟΥΣ" ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑ. ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΗΣ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΟΡΤΙΝΑΤΣΑ ΣΕ ΑΘΥΡΜΑΤΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΙΜΗΣΑΝ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΟΛΕΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ.
ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ: ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΕΧΕΙΣ Ή ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Ν. ΔΕΝΙΟΖΟΣ

Ανώνυμος είπε...

κ. Δενιόζο και πάλι καλησπέρα σας.
Με υποκοριστικά του στύλ φαντασματάκι και ποιό είναι το ονοματάκι σου κλπ , δεν δίνετε απαντήσεις . Αντιλαμβάνομαι ότι αυτά που έγραψα σας εκνεύρισαν ( μάλλον απο εκεί προκύπτουν και τα κεφαλαία) αλλά επιλέξατε να απαντήσετε ώς προς τον εαυτό σας και τις "αξίες" σας χωρίς να μας εξηγήσετε τι κάνατε τόσα χρόνια βλέποντας την κατρακύλα. Αποχωρήσατε ενδόξως ; Μπράβο σας ! και τώρα γράφετε σε ένα μπλόγκ δημοσιογράφων και λοιπόν "δορυφόρων" για την ευκαιρία της Ακτοφυλακής που χάνεται σιγά σιγά. Απευθύνεστε στο κατώτερο προσωπικό προσδοκώντας και εξηγώντας τι; Όσο αφορά το όνομα μου , εσείς μπορεί να αποχωρήσατε απο το Σώμα αλλά εγώ παραμένω και πρέπει να επιβιώαω , ειδικά όταν τα δικά μου γραφόμενα "πονάνε" .
Ακροδεξιό Φάντασμα.

Ανώνυμος είπε...

΄΄ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ Μ' ΕΠΙΑΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ MAILS ΠΡΩΤΑ ΑΠ' ΟΛΑ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ΄΄

Δεν έχει σημασία το όνομα , όσο είμαστε εν ενεργεία , είμαστε ανώνυμοι και μουγγοί..... όταν βγω και εγώ στην σύνταξη πάλι δεν θα μιλώ διότι θα τους γράψω όλους και όλα και με μια ψαρόβαρκα θα αρμενίζω!!!!!
Απόρησα γιατί δεν κάνεις το ίδιο..... και γράφεις.... και λες............
Μαγκιά είναι να τα λες όταν είσαι εε όχι εα !!!!!

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 3:16:00 καλα εκανες και ξεγράφτηκες απο την ΠΕΑΛΣ ....γιατι ομως δεν βαζεις υποψηφιοτητα να σε κανουμε προεδραρα να μας λυσεις τα θεματα...?????
και εμεις ολοι που επιθυμουμε ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ του ΥΕΝ ή μια καθαρη ακτοφυλακη να κανουμε μια αλλη ενωση .εσυ που γουσταρης πιο πολυ απο αυτα το σημερινο ξεφτιλισμο μας με ονομα ακτοφυλακη αλλα επι της ουσιας να μην εχει αλλαξει τιποτα στα θεματα που χειριζόμασταν για τη ναυτιλια κοροιδευοντας ετσι τον κοσμο και τους εαυτους μας να κανεις δικη σου ενωση .
επισης σε οσους που λενε οτι ειμαστε ακτοφυλακες λεω οτι ειμαστε οτι ειμασταν πριν 2 χρονια δηλαδη ΥΕΝ και δειτε την πραγματικοτιτα καταματα χωρις να κοροιδευεται ο ενας τον αλλο και μαλιστα τωρα δουλευοθμε τη ναυτιλια για λογαριαμο πολιτικων υπαλληλων .... σημερα ειμαστε παραδουλευτρες του ΓΕΕΘΑ ΤΟΥ ΥΠΕΞ [ΔΕΣ ΛΙΒΥΗ] ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ FRONTEX ΟΠΟΥ 6-7 ΓΑΛΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ 2-3 ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ τη ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ,ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ....ΕΠΙΒΕΒΑΊΩΣΗ ΑΥΤΩΝ , ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ 100 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ FIR.....

Ανώνυμος είπε...

Νίκο Δενιόζο.
Ένας ηγέτης είναι χαρισματικός όταν μπορεί να εμπνέει και να δίνει στο επιτελείο του μια προοπτική. Μην ξεχνάς ότι στο τέλος ο ηγέτης δεν κρίνεται από τη χαρισματικότητά του, αλλά από το τι έχει αφήσει ως έργο και τι τομές έχει κάνει.
Οι ιστορία, οι γνώσεις, τα πτυχία (διδακτορικό) & τα πόστα που χρημάτισες ως Αξιωματικός, δεν συνάδουν με την πρακτική σου να ανταλλάσσεις διαξιφισμούς στα blogs & να προβάλλεις τις ιδέες και τις αρετές σου. Την ναυτιλιακή πολιτική από πολιτικά μάλιστα γραφεία την υποστήριξες κατ' επανάληψη. Δεν είναι ψόγος. Είναι μικρό το Σώμα και γνωριζόμαστε οι περισσότεροι. Νικόλα, το μεγαλείο του ανθρώπου είναι η απέραντη σιωπή στα μεγάλα του έργα και όχι τα πολλά λόγια στα μικρά έργα.

Εάν δεν σε έθιξα, επίτρεψε μου την ανωνυμία.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κος Δενιοζος ειναι ο πρωτος που επιβεβαιωνει αυτό που φωναζουμε ολοι οι συναδελφοι ΛΦ και ΥΞ που ενδιαφερομστε για το ΛΣ-ΕΛΑΚ και οχι μονο για το αραλικι μας , οτι δηλαδη οι περισσοτεροι ΑΞ ζουν στο δικο τους κοσμο , εξυπηρετουν ιδιωτικα συμφεροντα με μοναδικο σκοπο την ικανοποιηση της ματαιοδοξιας τους!
Η ματαιοδοξια ενος ΑΞ ειναι καλο πραγμα οταν συμβαδιζει με την εκτελεση της αποστολης του ΛΣ και τον σεβασμο στους υφισταμενους του! Αυτη τη ματαιοδοξια ισως ειχε ο Κος Δενιοζος και μπραβο του!!!
Οι συντριπτικη πλειοψηφια των ΑΞ εχουν την ματαιοδοξια του να γινουν αρχηγοι και ηγητορες του ΛΣ-ΕΛΑΚ διχως να υπηρετησουν πραγματικα σε αυτο!!! Το να γλυφεις εφοπλιστες , πολιτικους , δεσποταδες και δημοσιογραφους ειναι ξεπεσμος και ειναι ολοι τους ξεπεσμενοι!!!
Ας μην κατακρινουν καποιοι τον Κο Δενιοζο! Ειναι ο πρωτος ΑΞ που γραφει την αληθεια για την παραγκα των ΑΞ και αυτο πρεπει να του το αναγνωρισουμε ολοι!!!

Ανώνυμος είπε...

Οποιος δεν εχει συνυπηρετησει με τον Κο Δενιοζο καλα θα κανει να αφησει τις κρισεις για το ατομο του, σε αυτους που τον γνωριζουν.Ενα εχω να πω, αν το Σωμα ειχε 50 Δενιοζους θα ειχε φυγει 100 χρονια μπροστα.Να΄σαι καλα Νικολα.

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ 10:24:00 είναι ντροπή που βάζεις στο στόμα του Δενιόζου πράγματα που αυτός ΔΕΝ ΕΙΠΕ.

Πες την άποψή σου για τους αξιωματικούς αφού τραβάς μαζί τους τέτοιο ζόρι, αλλά μην βάζεις λόγια σε ξένο στόμα, είναι Γκαιμπελισμός...

Ανώνυμος είπε...

αυτη η μανια που εχουν καποιοι με τους αξιωματικους ειναι η αιτια του οτι και δικιο να εχουν σε ορισμενα πραγματα το χανουν , γινονται γραφικοι και στο τελος οτι και να λενε δεν τους λαμβανει υποψη κανεις .το κακο ειναι οτι παιρνει η μπαλα και αλλους μαζι με αυτους. αν εχετε κατα των αξιωματικων κατι πειτε το αλλα με επιχειρηματα και χι αερολογα......και μονο που σας απαξιωνουν με το να μην απαντα κανεις στις χωρις ουσια επιθεσεις που ΤΟΥς κανουν φανερωνει οτι σας αφηνουν να ΕΚΤΊΘΕΣΤΕ .ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΉΝΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ .ΟΣΟ ΚΟΝΤΡΑΡΕΤΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ........ ΤΟ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΞ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ........ΑΝ ΔΕΝ ΠΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ....ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ , ΣΕ 5-6 ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΚΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΑΣ . ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΕ Η ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΗΜΑ Η ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΜΕΝΗ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ..........ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΠΙΟΥΣ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ .....

Ανώνυμος είπε...

Eιμαι ο 10.24 , συναδελφοι δεν εβαλα τιποτα στο στομα του Κου Δενιοζου , απλα διαπιστωσεις εκανα , τις οποιες κανουμε οι περισσοτεροι συναδελφοι που υπηρετουμε σε μαχιμες , εξωτερικες υπηρεσιες και πλωτα!!!
Ο εξαιρετικος αυτος ανθρωπος και δυστηχως πρωην συναδελφος ο οποιος παραμενει περισσοτερο συναδελφος απο τους εν ενεργεια , αποτελλει την λαμπρη εξαιρεση η οποια επιβεβαιωνει τον τραγικο κανονα!!! Αυτο εννοουσα με τα σχολια μου και τιποτα παραπανω!!! Δεν θελω να μιλησω εξονοματος του για να κραξω τους υπολοιπους ΑΞ , αλλα αν φανηκε οτι αυτο εκανα , τοτε ζητω συγνωμη απο τον ιδιο!!!

Ανώνυμος είπε...

φιλε μου 7:31:00 μμ συμφωνω και εγω με το σχολιο στις 8:15:00 μμ
και επιπλεον σου λεω οτι η Π.Χρ. εχασε τη δουλεια της μετα απο πολλα χρονια στην εφημεριδα και ειναι κριμα οχι επειδη ειναι η Π.Χ αλλα το να χανει καποιος τη δουλεια του και εμεις να χαιρομαστε ειναι απαράδεκτο και στο κατω κατω γιατι να συνδιαζουμε το μπλοκ της με τη δουλεια του ναυτιλιακου συντακτη στην εφημεριδα απο την οποια την απελυσαν .με το ιδιο σκεπτικο θα πρεπει να χαρουμε αν διωξουν απο το σωμα συναδελφο επειδη εγραφε σε μπλοκ τις αποψεις του και δεν αρεσαν σε καποιους , Δεν μπορει να φωναζουμε για δημοκρατια και την ιδια στιγμη να χαιρομαστε με τον πονο του αλλου και να μισουμε οποιον εχει αλλη αποψη..... .

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στον συνάδελφο 9:41, γιατί έχουν μαζευτεί πολλά κατακάθια εδώ μέσα.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Με αφορμή δυσμενή σχόλια σε βάρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Λ.Σ., τα οποία έγιναν από την "δημοσιογράφο" Πόπη Χριστοδουλίδου, αναφορικά με τον τρόπο εγγραφής μελών στις Ενώσεις Αποστράτων Αξιωματικών παραθέτω κατωτέρω απόσπασμα του ΝΔ 1171/1972 για ενημέρωση σας...
1. Τακτικά μέλη των Ενώσεων καθίστανται υποχρεωτικώς οι εν

αποστρατεία Αξιωματικοί και Ανθυπασπισταί των Κλάδων Ενόπλων Δυνάμεων

και των Σωμάτων Χωροφυλακής και Λιμενικού, οι λαμβάνοντες μέρισμα εκ

τινος των Μετοχικών Ταμείων των Ενόπλων Δυνάμεων εξαιρέσει :



α) Των υπαγομένων εις τας πολεμικάς εν γένει καταστάσεις.



β) Των τεθέντων εις απόταξιν ή διαγραφέντων του Στελέχους Εφέδρων

Αξιωματικών συνεπεία καταδίκης ή αποφάσεως Ανακριτικού Συμβουλίου.



Οι εν αποστρατεία Αξιωματικοί και Ανθυπασπισταί των Κοινών Σωμάτων

καθίστανται υποχρεωτικώς μέλη της Ενώσεως Αποστράτων Αξιωματικών

Στρατού, εκτός εάν είναι μέλη του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού ή του

Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας, οπότε καθίστανται υποχρεωτικώς μέλη των

αντιστοίχων Ενώσεων ".

Ευχαριστώ για την συνεργασία.Ν.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Γνωστή για τις .... αφιλτράριστες πληροφορίες, τις φήμες, τα κουτσομπολιά, αλλά & την εμπάθεια της, πολυπράγμων "εξειδικευμένη" κοντυλοφόρος, εγκαλεί τώρα & την Ένωση Αποστράτων Λ.Σ, της οποίας ούτε ποιος είναι ο πρόεδρος γνωρίζει, αλλά & ποιές εκδηλώσεις διοργανώνει, ισχυριζόμενη ότι παρανομούν, κουνώντας τους απειλητικά το δάκτυλο!!! Την "πληροφορία" αλίευσε, όπως φαίνεται, από έναν & μόνον νεόκοπο απόστρατο, ο οποίος αποφάσισε να διαγραφεί από την ένωση, (στο δημοσίευμα "λαυράκι"* ο ένας χαρακτηρίζεται ως ...."αρκετοί συνταξιούχοι"!!!!).

Ο απόστρατος, διαμαρτύρεται επειδή δεν έλαβε ακόμη απάντηση σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) που έστειλε, (χωρίς να σκεφτεί μήπως οι παλαιότεροι δεν το χρησιμοποιούν), & χωρίς να γνωρίζει εάν εν τω μεταξύ έγιναν οι αναγκαίες ενέργειες για τη διαγραφή του & ποια η κατάληξη του αιτήματος του. Στοιχεία που θα μπορούσε να μάθει με ένα απλό τηλεφώνημα, πριν οδηγηθεί "αγανακτισμένος" στην λύση της διαδικτυακής δημοσιοποίησης μέσω blog.
Η απειλή "θα σας πάω στα κανάλια" πραγματώθηκε ...

Η παρανομία & το ανήθικο της Ένωσης αποστράτων, κατά την αντικειμενική συντάκτη, έγκειται στο γεγονός ότι η Ένωση κάνει κρατήσεις, μέσω του ΜΤΝ, σε μη οικειοθελώς εγγεγραμμένα μέλη, γεγονός που και εμάς βρίσκει αντίθετους, εάν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο, κύριε Καλαρώνη!!

Εάν αυτή η δημοσιογραφική "κατινιά" , καταγγέλλοντος & συντάκτη, δεν είναι εξειδικευμένη ασχετοσύνη, (αφού εμπλέκει άλλους προέδρους, εκδηλώσεις & Σωματεία), τότε είναι εμφανέστατη εμπάθεια, μικροπρέπεια & ευτελής συμπεριφορά, ενώ το ζήτημα δεν αφορά ούτε στο Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚ (στο οποίο, επαναλαμβάνουμε, ότι δεν διαπιστεύονται δημοσιογράφοι), ούτε τους διαπιστευμένους στο τ.ΥΕΝ δημοσιογράφους πρέπει να απασχολεί.
Απλώς, ο διαμαρτυρόμενος - καταγγέλλων απόστρατος προτίμησε να ενημερώσει "αρμοδίως", το φιλικό του, αντικειμενικό blog, αντί να στείλει μια απλή αίτηση διαγραφής, ως όφειλε, με έντυπη επιστολή. Άλλωστε προσφάτως διετέλεσε, πέραν των άλλων & συνεργάτης υπουργού & όφειλε να σεβαστεί τους τίτλους & την διαδρομή του. Ακόμη & ο πλέον καλόπιστος αναγνώστης δεν θα μπορούσε να μην χαρακτηρίσει το όλο ζήτημα "κακοπροαίρετο" εκ μέρους των εμπλεκομένων αλλά & δημοσιογραφικό «κιτρινισμό».

Δεν είναι κακό να θέλει να γίνει κάποιος «blogger». Το θέμα είναι αν μπορεί! Και ο...«ΜΠΟΡΩ» δεν ανάγεται στη διάθεση να γράφει κανείς. Το θέμα είναι το ΤΙ...γράφει.
Με το να ξυπνάς ξαφνικά, κάποιο πρωί και απ' τις 7:00 μέχρι το βράδυ (και ανά 15 λεπτά) να γράφεις...(τεχνηέντως) «παπαριές» επί παντός επιστητού για να κτυπήσεις τον...στόχο σου δεν γίνεσαι blogger, περισσότερο δεν λέγεσαι δημοσιογράφος. Tο να...στοχεύεις από τα ξημερώματα, συχνά με ψεύτικα ή αμφισβητούμενα στοιχεία, τιμή, υπολήψεις, αξίες & θεσμούς, δείχνεις ή προκατάληψη ή μίσος ή ανοησία, ή...φερεφωνισμό.


Νισάφι πια.

Με θαλασσινούς χαιρετισμούς,
Exantas
http://theexantas.blogspot.com/2011/06/blog-post_1303.html

Ανώνυμος είπε...

Νισάφι πια ρε εξάντα, δεν σ' ενοχλεί που κάποιος γίνετε μέλος μιας ένωσης υποχρεωτικώς χωρίς να ερωτηθεί και χωρίς να τον εκφράζει, και κάθεσαι τώρα και μας αραδιάζεις ένα κάρο παπαριές, αλλά μάλλον φοβάστε όλοι σας μη σας χαλάσει ο ΔΕΝΙΟΖΟΣ όλο αυτό το κλαμπάκι και δεν θα έχετε λόγω ύπαρξης. Ακολουθούν κι άλλοι απόστρατοι με αιτήσεις διαγραφής.-

Ανώνυμος είπε...

Το ΔΣ της ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ. εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του στην επιχειρούμενη απόλυση της δημοσιογράφου Πόπης Χριστοδουλίδου.
Πρόκειται για προσπάθεια φίμωσης της ελεύθερης φωνής των δημοσιογράφων. Προφανώς η συγκεκριμένη δημοσιογράφος που κάλυπτε το ναυτιλιακό ρεπορτάζ "δεν χρειάζεται πλέον" μια και "δεν αναμένεται καμία σοβαρή εξέλιξη..." στο χώρο αυτό.
Δυστυχώς αντίστοιχες συμπεριφορές εκδηλώνονται καθημερινά στο χώρο του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, με την κατευθυνόμενη πληροφόρηση και τον αποκλεισμό των μη αρεστών φωνών, κάτι που και η ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ. έχει υποστεί από την πρώτη μέρα της ιδρύσεως της.
Ας ελπίσουμε ότι η «Πλατεία Συντάγματος» θα συνετίσει και τον χώρο αυτό. Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στην Πόπη Χριστοδουλίδου και στους συναδέλφους της ώστε η απόλυση αυτή να ανακληθεί άμεσα.

Μανώλης Σαρτζετάκης

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ: ΠΕΑΛΣ

Κυρία ΠΟΠΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ ,
εκφράζουμε τη συμπαράσταση μας στην περιπέτεια που βιώνετε με την απόλυση σας από την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ μετά από 25 χρόνια δημοσιογραφίας στο ναυτιλιακό ρεπορτάζ.
Σε κάθε περίπτωση η απόλυση ενός εργαζομένου είναι μια επώδυνη εμπειρία για όποιον την βιώνει και παράλληλα αποτελεί βαθειά αντικοινωνική ενεργεία, ιδιαίτερα σήμερα που οι εργαζόμενοι βάλλονται σε όλα τα επίπεδα.
Οταν μάλιστα αφορά ένα δημοσιογράφο συνδικαλιστή που εξέφραζε ελευθέρα τη γνώμη του και κατέθετε την άποψη του [ανεξάρτητα από το αν συμφωνούσε πάντοτε κανείς μαζί του]
τότε οι λόγοι αυτής της απόλυσης εγείρουν πολλά ερωτηματικά .

Είμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα που θα καταβάλετε από εδώ και πέρα για την δικαίωση σας.

to Δ.Σ

Ανώνυμος είπε...

Τρέμε Μπόμπολα!!!
Συμπαρίσταται η… ΠΕΑΛΣ

Ανώνυμος είπε...

Καιρός να πηγαίνουν σπίτι τους οι προπαγανδιστές πληρωμένοι κοντυλοφόροι. Την προδοσία πολλοί αγάπησαν τους προδότες ουδείς .

Ανώνυμος είπε...

Ένας εργοδότης θέλει να ξεφορτωθεί μια εργαζόμενη που δεν πατάει στη δουλειά και όχι μόνο τα σαββατοκύριακα όπως εμείς οι λιμενικοί, αλλά όλες τις ημέρες του χρόνου, επικαλούμενη κινητικά προβλήματα, τη στιγμή που στο μπλογκ της δημοσιεύονται φωτογραφίες με την ίδια να χορεύει… Κανένα σκοτεινό σχέδιο… Απλή λογική

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΟΤΑΝ Η ΠΟΠΗ ΣΤΑΥΡΩΝΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Καλά έκανε ο εργοδότης και απέλυσε την χορεύτρια με κινητικά προβλήματα Πόπη!!!!!! Με κάθε δημοσιογράφο που πάει σπίτι του ο κόσμος μας γίνεται ομορφότερος!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΠΕΑΛΣ.ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ.ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΒΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ παρακαλώ πολύ μη δημοσιεύεται τέτοια κατάπτυστα σχόλια και δίνετε τροφή σε χαιρέκακα πλάσματα να βγάζουν όλοι την απανθρωπιά τους...... ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ παρακαλώ πολύ μη δημοσιεύεται τέτοια κατάπτυστα σχόλια και δίνετε τροφή σε χαιρέκακα πλάσματα να βγάζουν όλοι την απανθρωπιά τους...... ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ωραια σχολια .....φοβερα επιχειρήματα, τρομερη κριτικη ,αποψεις ,προτασεις που αλλες δεν υπαρχουν .....
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΔΕΝΙΟΖΟΣ ,Η ΠΟΠΗ ,Η ΠΕΑΛΣ , Ο ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ , ΚΑΙ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ -ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΑΕΙ ΣΎΝΝΕΦΟ ......
ΣΥΜΦΩΝΩ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 12:56:00 πμ - 8:15:00 μμ -1:50:00 μμ-9:41:00 μμ
ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΟΛΜΗΡΟΙ ,ΟΙ ΠΟΛΥΞΕΡΟΙ, ΟΙ ΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΤΑΙ ΜΡΟΣΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ????????
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΙΩΣ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ????? ΜΥΣΤΙΚΌ ΑΓΩΝΑ ΚΑΝΕΤΕ??

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα; εσύ είσαι επώνυμος εδω μέσα; Οι ιδιοκτήτες του μπλογκ είναι επώνυμοι; Αυτοί τι αγώνα κάνουν; Ρε αφήστε τα παραμύθια και κοιτάξτε τη δουλειά σας! Τεμπέληδες!

Ανώνυμος είπε...

Πάρτι γενεθλίων σε μαγιαζιά συνδικαλιστών-λιμενικών, με καλεσμένους, από Υπουργούς μέχρι Κεντρικούς Λιμενάρχες. Αυτή είναι η πειρατίνα σας... Καλοφάγωτη η αποζημίωση...

Ανώνυμος είπε...

επιστολή προς πειρατικό
ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡ. κ. ΝΙΙΚΟ ΔΕΝΙΟΖΟ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟ ΛΣ ΕΑ

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΑ BLOG ΤΗΣ 8ης ΚΑΙ 9ης ΙΟΥΝΙΟΥ τ.ε. ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΑΣ,
ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Τ.Ν. ΕΥΡΩ 15 ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ,
ΚΥΡΙΕ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΕ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΑΑΛΣ ΣΑΣ ΕΓΕΝΕΤΟ ,
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΑΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΑΤΕ ΤΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Τ.Ν. ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Π.΄ΚΑΛΟΓΕΙΤΩΝ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΑΑΛΣ

Ανώνυμος είπε...

Μετά την ανακοίνωση της ΕΑΑΛΣ, μήπως οφείλουμε άπαντες να επανεξετάσουμε τα σχόλια κ τις τοποθετήσεις πολλών στην παρούσα ανάρτηση κ όχι μόνον;;
Αναφέρομαι κυρίως στην φιλοσοφία εκείνων που απευθύνονται αμετροεπώς σε "συγκεκριμένα blogs", ή των άλλων που τραγουδούν happy birthday to u σε υβριστές στελεχών κ θεσμών, ή όσων κόπτονται να "πλευρίσουν" εκείνους που ως ανώνυμοι τους απαξιώνουν κ τους καθυβρίζουν αλλά ενώπιον τους λιβανίζουν κ δοξάζουν;;; Ντροπή κ αισχύνη....

Εάν δεν σας έθιξα, επίτρεψε μου την ανωνυμία.